Search
Close this search box.

Pogoji poslovanja

Uvod

Pred uporabo spletne trgovine, priporočamo, da pozorno preberete pogoje poslovanja. Z nadaljevanjem nakupa v spletni trgovini Ernestinne pomeni, da ste seznanjeni in se strinjate s celotnimi pogoji poslovanja. Ponudnik si kadarkoli pridržuje pravico do spremembe pogojev poslovanja v spletni trgovini Ernestinne. Vse spremembe so zavezujoče za kupce. Ponudnik ni dolžan obveščati o spremembah pogojev poslovanja. Redno spremljanje pogojev poslovanja je odgovornost kupca.

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine in podatki o ponudniku

Splošni pogoji spletne trgovine Ernestinne so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.

Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine Ernestinne, pravice in obveznosti uporabnika in trgovine ter urejajo poslovni odnos med ponudnikom in kupcem (v nadaljevanju: »kupec« ali »uporabnik« ali »potrošnik«).

Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.

S spletno trgovino Ernestinne (v nadaljevanju »Ernestinne« ali »spletna trgovina« ali »spletna stran« ali »spletno mesto«) upravlja podjetje Oblikovanje in spletna prodaja Ingrid Breščak s.p. (v nadaljevanju »ponudnik« ali »podjetje«).

Podatki o podjetju: 

  • Ime podjetja: Oblikovanje in spletna prodaja Ingrid Breščak s.p.
  • Naslov podjetja: Volčja Draga 65a, 5293 Volčja Draga, Slovenija
  • Številka transakcijskega računa (IBAN): SI56 1010 0006 0239 129 (Banka Intesa Sanpaolo d.d.)
  • Matična številka: 9163794000
  • Davčna številka: 76376168 (podjetje ni zavezanec za DDV)

Dostopnost informacij

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta),
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami),
  • dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  • pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
  • vse cene, ki morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti, če že vsebujejo davke in stroške dostave,
  • način plačila in dostave,
  • časovno veljavnost ponudbe,
  • rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe, in pogoje za odstop; poleg tega tudi to, če in koliko stane kupca vračilo izdelka (opis pravice do odstopa v skladu s 43.č ZVPot; v primerih, ko potrošnik v skladu s 43.č členom ZVPot nima pravice do odstopa, je o tem izrecno obveščen),
  • pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Registracija uporabnika

Ob registraciji v sistem Ernestinne obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta uporabnika z vnesenimi podatki. Kupcu se tako olajša sam nakup, ponudnik pa zagotavlja, da bodo podatki v popolnosti zaščiteni in uporabljeni v skladu s pogoji, s katerimi se (potencialni) kupec strinja. Kupec lahko nakup opravi tudi brez registracije – kot gost.

Naročanje

Kupoprodajna pogodba med spletno trgovino in kupcem je v spletni trgovini sklenjena v trenutku, ko spletna trgovina kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu in pogojih izvedbe njegovega naročila. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za spletno trgovino kot za kupca. Kot kupec velja oseba s podatki, kot so navedeni ob oddaji naročila. Kasnejše spreminjanje podatkov o kupcu ni mogoče.

Kadar kupec v postopku naročanja izbere način plačila z nakazilom na TRR ponudnika, je kupec dolžan nakazilo skupnega zneska naročila izvesti najkasneje v roku pet (5) delovnih dni od trenutka oddaje naročila. V nasprotnem primeru ima ponudnik pravico prejeto naročilo stornirati, kar pomeni, da ponudnik enostransko odstopa od pogodbe iz upravičenih razlogov.

Pogoj za nakup je polnoletnost kupca.

Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika. Kupec prejme račun preko elektronske pošte, ko je naročilo zaključeno.

Po oddaji naročila

Ernestinne si pridržuje pravico do zavrnitve naročila v primeru, da artikla ni več na zalogi ali očitno napačnih cen, ki lahko nastanejo v primeru napak pri avtomatiziranih prenosih, o čemer vas bomo obvestili v najkrajšem možnem času. V primeru nejasnosti, preverjanja podatkov ali zagotavljanja pravilne dobave vas obvestimo preko e-maila ali na telefonsko številko, ki ste jo vnesli ob oddaji naročila.

V primeru nedobavljenosti izdelkov iz naročila, si ponudnik pridržuje pravico do preklica naročila, če se stranka ne odzove na ponudnikovo sporočilo. Ponudnik bo pred tem stranko obvestil preko e-maila in/ali jo kontaktiral na telefonsko številko, ki je podana ob naročilu. V primeru, da se stranka ne odzove v roku deset (10) delovnih dni, lahko ponudnik sam prekliče oddano naročilo. Strankam, ki so naročilo predhodno plačale preko bančnega nakazila, PayPala ali kreditne kartice, se denar vrne v roku pet (5) delovnih dni od preklica naročila.

Blago pripravimo v navedenem roku in pošljemo na vaš naslov. Ko je paket odposlan, boste o tem obveščeni na elektronski naslov v obliki obvestila “Vaše naročilo je zaključeno”. V primeru, da ste naročili blago, ki ga zaradi nepredvidenih okoliščin ne moremo odpremiti v obljubljenem roku, vas o novem dobavnem roku obvestimo po telefonu ali na vaš elektronski naslov.

Prek elektronske pošte se kupca lahko tudi sproti obvešča o aktualnih podatkih v zvezi z rokom izdelave artiklov. Če je izdelava izdelka zelo dolga in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči na info@ernestinne.si, da bo artikel odstranil iz naročila. Ernestinne vrne kupcu morebitna že vplačana sredstva, ostale artikle iz naročila dobavi in odpremi ali pa na željo kupca celotno naročilo prekliče. V primeru, da dobavitelj ne potrdi dobavljivosti elementov in surovin potrebnih za izdelavo naročenih izdelkov najkasneje do izteka dveh (2) tednov od dneva oddaje naročila, lahko Ernestinne naročilo kupca zavrne iz razloga, ker artikel ni na razpolago. Prav tako velja v primeru, če zunanji izvajalec poobdelave izdelkov ne more v roku zagotoviti storitev, ki so potrebne za končno obdelavo naročenega izdelka. Z dnem zavrnitve naročilo kupca preneha veljati. Ernestinne ne prevzema nikakršne odgovornosti za morebitno škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi nedobave elementov in surovin, ki jih Ernestinne nima na lastni zalogi, razen v kolikor bi jo podjetje (Ernestinne) povzročilo namenoma ali iz malomarnosti.

Ernestinne v dogovorjenem roku artikel pripravi in odpošlje na naslov, ki ga je kupec navedel ob oddaji naročila. Ernestinne v elektronski pošti kupca seznani tudi o politiki odstopa od pogodbe, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe. SMS sporočila dostavne službe, ki vsebujejo obvestilo o pripravi in odpremi, niso vezana na Ernestinne, zato kupce naprošamo, da na SMS sporočila ne odgovarjajo, ampak se na nas obrnejo preko elektronske pošte na naslov info@ernestinne.si.

V primeru, da se kupec pravočasno odloči za preklic naročila (preden je paket odpremljen), mora prodajalca o tem nemudoma obvestiti na e-mail naslov info@ernestinne.si. V primeru, da je naročilo že odpremljeno, je kupec pošiljko dolžan prevzeti in jo na lastne stroške vrniti pošiljatelju na naslov podjetja. Vsako neprevzeto naročilo spletnemu trgovcu povzroči tako stroške s samim embaliranjem in pošiljanjem naročenega kot tudi izgubo časa za opravo neproduktivnega dela. V primeru neprevzetja paketa je kupcu vrnjena vsota naročenega blaga, brez vračila stroškov, nastalih zaradi pakiranja, pošiljanja in zavrnitve paketa.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca. Cene veljajo do spremembe in jih lahko ponudnik spremeni brez predhodnega obvestila. V primeru, da se cena artikla tekom obdelave naročila spremeni, bo ponudnik kupca o tem obvestil. Ponudnik bo po svojih najboljših močeh skušal v vsakem primeru kupcu zagotoviti nižjo ceno oz. ponuditi ustrezno rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo. V nasprotnem primeru si podjetje pridržuje pravico odstopa od kupoprodajne pogodbe ter stranki vrne plačano kupnino. Kupoprodajna pogodba je prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila, ki ga kupec prejme na naveden email naslov. Pogodbe se na strani ernestinne.si sklepajo zgolj v slovenskem jeziku.

Lastnik spletne trgovine Ernestinne ne odgovarja za morebitne napake (slovnične, tipkarske in druge) v povezavi s ceno artiklov. V primeru morebitnih napak bo stranka obveščena.

V izogib napakam pri obdelavi podatkov in nesporazumom je naročanje preko e-maila ali telefonskega klica ni omogočeno. Veljavna so samo naročila, oddana preko spletne strani ernestinne.si / ernestinne.com.

Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe oz. od naročenega blaga

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik (po 43.č in 43.d členu ZVPot) pravico, da v štirinajstih (14) dneh podjetju na elektronski naslov info@ernestinne.si sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en (1) dan po datumu prevzema artiklov.

Potrošnik mora najkasneje v štirinajstih (14) dneh po poslanem sporočilu o odstopu od naročila podjetju vrniti blago. Potrošnik vrne blago na naslov: Oblikovanje in spletna prodaja Ingrid Breščak s.p., Volčja Draga 65a, 5293 Volčja Draga.

Po prejemu blaga podjetje potrošniku skladno z zakonom vrne vsa opravljena plačila. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od naročila brez navedbe razloga, je neposredni strošek vračila blaga. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo in so ob dostavi zavrnjene.

Kupec mora namero, da bo izdelek vrnil, v roku štirinajst (14) dni od datuma prejema izdelka obvezno sporočiti na elektronski naslov info@ernestinne.si, ponudnik pa bo poslal navodila za vračilo. Kupec ima potem še štirinajst (14) dni časa, da izdelek vrne na ponudnikov naslov. V nasprotnem primeru (torej, če izdelek ni vrnjen v roku) ponudnik plačila kupcu ni dolžan vrniti. Po preteku 14-dnevnega roka od dneva, ko je kupec poslal obvestilo o odstopu od pogodbe/naročila, izdelka ni več mogoče vrniti.

Blago in celotno vsebino paketa je treba vrniti v pravilnem delovanju in neizkoriščenem stanju, vključno z nepoškodovano originalno embalažo in vsemi priloženimi dodatki, pri čemer mora stranka nujno priložiti tudi: 

  • fizično kopijo e-računa,
  • pripisano številko naročila, ime in priimek kupca, naslov kupca. 

Paketi brez priložene kopije računa in nepopolnih ali napačnih podatkov o naročilu in kupcu ne bodo obravnavani. Po prejemu izdelka bo ponudnik ugotovil, ali izdelek pravilno deluje in ali je nepoškodovan, nenošen ter v originalnem stanju. Kupec odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Izdelki, ki imajo vidne znake uporabe, so poškodovani, umazani ali obrabljeni ne bodo sprejeti, saj taki izdelki niso primerni za nadaljnjo prodajo.

Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe oz. najkasneje v roku 14 dni od pregleda vrnjenega izdelka, v kolikor je izdelek že bil poslan kupcu. Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih se vračilo plačila izvede z nakazilom na transakcijski račun, preko sistema Stripe ali na PayPal račun, ki je bil uporabljen pri plačilu naročila. Velja torej pravilo vračila na enak način in po enaki poti, kot je bilo plačilo prejeto.

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promo koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR ali PayPal račun uporabnika se vrne le maksimalno dejansko vplačani znesek. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in se vrne uporabniku kot darilni bon, vplačani znesek pa se vrne na TRR račun ali PayPal račun, iz katerega je bilo plačilo naročila izvedeno.

Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).

Stvarna napaka

Napaka je stvarna, kadar:

  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet,
  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana,
  • artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane,
  • je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila (npr. slikovna predstavitev na spletni strani oziroma v spletni trgovini).

Uveljavljanje stvarnih napak in reklamacij

Kupec mora ponudnika o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom obvestiti v zakonsko določenem roku in mu hkrati omogočiti pregled artikla ali z vračilom izdelka ali z nedvoumno fotografijo izdelka (odvisno od artikla, kupec bo o tem obveščen v samem postopku).

Ob prevzemu pošiljke mora kupec svoj paket ob prisotnosti kurirja, poštarja oz. delavca na pošti pregledati. Če so na paketu vidne poškodbe (raztrgani deli ali zmečkanine), paketa naj ne bi prevzeli. Kupca naprošamo, da nas kontaktira na info@ernestinne.si. V najkrajšem možnem času bo obveščen o nadaljnjih ukrepih.

Če ste prejeli pošiljko in po odprtju škatle zatem ugotovili, da dobavljeno blago ne ustreza naročilu ali da podatki na računu niso ustrezni, vas prosimo, da nas najkasneje v 48 urah od trenutka prejema pošiljke kontaktirate na info@ernestinne.si.

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov.

Kupec lahko vloži reklamacijo z namenom uveljavljanja svojih pravic zaradi neskladnosti blaga, prav tako pa tudi zaradi nepravilno obračunane cene in drugih pomanjkljivosti, in sicer na naslednje načine:

  • prek elektronske pošte, na elektronski (e-poštni) naslov podjetja: reklamacije@ernestinne.si
  • pisno na naslov: Oblikovanje in spletna prodaja Ingrid Breščak s.p, Volčja Draga 65a, 5293 Volčja Draga.

Če obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi ni sporna, mora podjetje čimprej, vendar najpozneje v roku osmih (8) dni ugoditi potrošnikovi zahtevi.

Podjetje mora pisno odgovoriti potrošniku na zahtevo najpozneje v 8 dneh po njenem prejemu, če je obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi sporen.

Cene

Vse cene na spletni strani so v evrih in vsebujejo DDV. Znižana cena je znižana redna cena, po kateri se prodaja predstavljeni izdelek za določen ali nedoločen čas. Vse cene v spletni trgovini so cene izdelkov in ne vsebujejo stroškov dostave. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji. Kljub izjemni pazljivosti, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo podjetje, Oblikovanje in spletna prodaja Tim Birsa s.p., kupcu omogočilo odstop od pogodbe. Darilnih bonov in kod bonusov za popust ni možno menjati za gotovino. Popusti in kuponi se med seboj praviloma ne seštevajo, razen v primeru, ko je navedeno drugače.

Načini plačila

V spletni prodajalni so omogočeni naslednji načini plačila: 

  • plačilo po predračunu: predračun prejmete po e-pošti, rok plačila predračuna je pet (5) dni. Po poteku roka za plačilo, ponudnik več ne jamči rezervacije za naročene izdelke. Po prejetju plačila po predračunu gre naročilo naprej v proces obdelave.
  • plačilo s plačilnimi karticami: poteka preko plačilnega sistema Stripe. Podatki o karticah se ne beležijo na strežniku podjetja, tako da je vaša varnost zagotovljena. Stripe zagotavlja maksimalno varnost transakcije. Stripe podpira vse večje debetne in kreditne kartice (Visa, Mastercard, Maestro in American Express), obenem pa podpira tudi vrsto e-denarnic (Alipay, Apple Pay, Google Pay, Microsoft Pay, Masterpass by Mastercard, Visa Checkout, WeChat Pay (beta)) ter drugih plačilnih sredstev (Alipay, Bancontact, EPS (beta), Giropay, iDEAL, Multibanco (beta), P24 (beta), SEPA Direct Debit, SOFORT, WeChat Pay (beta)).
  • Plačilo s PayPalom ali plačilo s kreditnimi karticami preko spletnega sistema PayPal, ki omogoča varno plačevanje s kreditnimi karticami (Mastercard, Visa, Maestro in American Express). Kupcu za uporabo kreditnih kartic ni treba ustvariti svoj PayPal uporabniški račun. Plačilni sistem PayPal velja za enega najvarnejših plačilnih sistemov na svetu.

Izdaja računa

Ernestinne po dostavi naročenih artiklov kupcu pošlje elektronski račun, in sicer v formatu PDF na e-mail naslov kupca. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom ter podano obvestilo o pravici do odstopa od pogodbe. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

Pogoji plačila s plačilnimi in kreditnimi karticami:

  • plačnik (podatki v računu uporabnika) mora biti ista oseba ali organizacija, kot je lastnik plačilne ali kreditne kartice,
  • v primeru, da se podatki plačnika na računu in osebe na plačilni ali kreditni kartici ne ujemata, si ponudnik pridržuje pravico do preklica naročila,
  • po potrditvi prejema naročila ni možna sprememba vsebine naročila oz. končnega zneska naročila, razen izjemoma z odobritvijo ponudnika.

Darilni boni

Darilni bon je izdan v fizični obliki (kupec prejme darilni bon po pošti). Vsak darilni bon je označen s svojo kodo (unikatno serijsko številko), prodajalec pa ga je zavezan sprejeti kot plačilo za nakup prek spletne trgovine Ernestinne.si.

Za nakup darilnega bona veljajo enaka pravila poslovanja kot za nakup drugih artiklov. V tem primeru je možnost plačila po predračunu. Rok za uveljavitev darilnega bona je pet (5) let od izdaje bona. Menjava darilnega bona za gotovino ni možna. Bon je unovčljiv le v celotnem znesku. V primeru, da je vrednost nakupa višja od vrednosti darilnega bona, mora imetnik darilnega bona razliko doplačati. Vrednost nakupa mora biti višja od vrednosti darilnega bona.

Kode za popust

Aktivno kodo za popust najdete v oglasnem sporočilu, v elektronskem sporočilu spletne trgovine ali drugih virih. Kode prinašajo različne ugodnosti. Njihova uporaba je časovno omejena. V primeru, da kupec izkoristi kodo za popust ali naročilo s koriščeno kodo kasneje sam prekliče po lastni volji, do nove ugodnosti z naslova te kode ni več upravičen.
Kode za popust se ne seštevajo in ne veljajo na izdelke v akciji.

Pošiljanje in dostava

Pakete pošiljamo znotraj Republike Slovenije ter v ostalih državah Evropske unije. Dostavljamo prek Pošte Slovenije s priporočeno pošiljko in številko za sledenje. Cene dostave so prikazane posebej v postopku naročanja.
Ernestinne si pridržuje pravico do izbire drugega dostavnega ponudnika, če bo s tem naročilo lahko izpolnil bolj učinkovito.

Odprema pošiljk

Izdelki, ki so na zalogi bodo odpremljeni v roku 2–5 delovnih dni. Dobavni roki se lahko podaljšajo v primeru kolektivnega dopusta, kar bo jasno navedeno na začetni strani Ernestinne.si.

Ponudba artiklov

Artikli v spletni trgovini so pogosto ažurirani. Trudimo se, da so informacije o njih in fotografije posodobljene in točne, za morebitne napake se opravičujemo in nam jih je možno sporočiti na info@ernestinne.si. Če artikli niso na zalogi, je to tudi jasno označeno na spletni strani ali v mailu, ki ga kupec prejme ob naročilu.

Fotografije in tekstovni material

Fotografije izdelkov so simbolične in ne zagotavljajo lastnosti izdelkov (predvsem glede barvnega odstopanja). Ponudnik se ne zavezuje za pravilnost in popolnost podatkov na straneh spletne trgovine (tekstovnega ali slikovnega materiala).

Komunikacija

Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.

Oglasna elektronska in/ali SMS sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

  • jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
  • jasno razviden pošiljatelj,
  • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne, prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
  • jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
  • željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.

Uporabnik se bo lahko naročil na prejemanje e-novic in se od prejemanja tudi na enostaven način odjavil. Obvestila zajemajo informacije o aktualnih ali bodočih ponudbah, promocijo Ernestinne.si ter druga oglasna sporočila Ernestinne ali njenih partnerjev. Za prejemanje obvestil se razume, da je potrebna osebna privolitev in prejemanje ni možno, v kolikor pri registraciji uporabnik to ne označi ali se na drug način ne prijavi na prejemanje.

Pravno obvestilo o avtorskih pravicah

Spletna trgovina Ernestinne in vsi podatki na njej, slike artiklov, grafični in video elementi na spletni strani ter oblikovalska zasnova izdelkov, ki so ročno izdelani v okviru dejavnosti ponudnika, so zaščiteni z Zakonom o avtorskih in sorodnih pravicah (ZASP) in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja. Blagovna znamka Ernestinne in njen logotip sta v lasti podjetja Oblikovanje in spletna prodaja Ingrid Breščak s.p.

Poškodovana, uničena ali izgubljena pošiljka

V primeru predplačila velja, da ponudnik od trenutka oddaje pošiljke z naročenimi izdelki dostavni službi ne odgovarja za primere, ko pride do fizičnih poškodb, uničenja ali izgube pošiljke, kakor tudi ne, če pride do manjka vsebine v pošiljki ali če pošiljka kaže znake odprtja (embalaža ima vidne poškodbe). V vseh teh navedenih primerih mora uporabnik sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije ali drugi dostavni službi, s katero je bila pošiljka dostavljena, in sicer pošiljko prinese na najbližjo pošto v enakem stanju, kot jo je prejel, ne da bi karkoli dodal ali odstranil, ter izpolni reklamacijski zapisnik. O tem obvesti tudi ponudnika na kontaktni e-mail reklamacije@ernestinne.si.

Nakup za pravne osebe

Pogoji poslovanja za pravne osebe so enaki kot za fizične osebe z razliko v možnostih odstopa od pogodbe: podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo dobavljenih artiklov v okviru garancijskih pogojev. Naštete pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe v štirinajstih (14) dneh od prevzema artikla brez razloga, kot to velja za fizične osebe.

Vračilo kupnine za pravne osebe ni možno. Zavezanci za DDV so ob oddaji naročila dolžni navesti tudi svojo davčno številko.

Pravila nagradnih iger

Opredelitev pojmov:

  • Organizator nagradne igre je podjetje Oblikovanje in spletna prodaja Ingrid Breščak s.p.
  • Udeleženec nagradne igre je fizična oseba, ki sodeluje v razpisanih nagradnih akcijah.
  • Dobitnike nagrad določi funkcija računalniškega izbora naključno ali jih določi komisija organizatorja.

Pravica sodelovanja v nagradni igri in ostalih podelitvah artiklov ali bonov

Udeleženci nagradne igre so lahko fizične osebe, ki so državljani Republike Slovenije. V nagradni igri ne morejo sodelovati osebe, zaposlene pri organizatorju nagradne igre in njihovi ožji družinski člani ter osebe zaposlene pri drugih pravnih osebah, povezanih z izvedbo te nagradne igre. Pravne osebe ne morejo biti udeleženec nagradne igre. V nagradni igri ne morejo sodelovati osebe, ki ne sprejmejo pravil nagradne igre. Šteje se, da je udeleženec sprejel pravila nagradne igre s tem, ko je sodeloval v razpisani nagradni igri.

Pravila sodelovanja v nagradni igri

Za sodelovanje v nagradni igri ni potreben nakup storitev ali proizvodov organizatorja nagradne igre.

Elektronsko nagradno žrebanje

V žrebanju lahko sodelujejo vsi udeleženci nagradne igre. En udeleženec lahko v nagradnem žrebanju sodeluje samo enkrat. Rezultat žreba je dokončen. Pritožba ni mogoča. Dobitnik bo o prejetju in načinu prevzema nagrade obveščen po elektronski pošti.

Obveznosti izžrebanca

Izplačilo nagrade v gotovini ni možno, ravno tako je ni mogoče zamenjati za drug artikel. Dobitnik je dolžan organizatorju nagradne igre v pisni obliki (e-pošta) posredovati svoje osebne podatke, tj. ime, priimek, naslov, e-naslov in telefonsko ter davčno številko, najkasneje v treh (3) delovnih dneh po prejemu obvestila, da je dobitnik nagrade.

Plačilo vseh davkov od nagrad (vključno z DDV-jem) je odgovornost organizatorja. Organizator bo dobitnikom nagrad poslal potrdilo v skladu z zakonom o dohodnini in pravilnikom o dostavi podatkov za odmero dohodnine.

Nagrajenec je dolžan prijaviti vrednost nagrade v napoved za odmero dohodnine. Ob prevzemu nagrade je nagrajenec dolžan izpolniti izjavo o prevzemu nagrade. Organizator ni odgovoren za davke, ki se lahko pojavijo v povezavi s kakšnimi drugimi nagradami. V kolikor nagrajenec ne izpolni vseh obveznosti, se šteje, da nagrajenec nagrade ne želi sprejeti ter je tako organizator v razmerju do nagrajenca prost vseh obveznosti po tej nagradni igri in pridobi pravico z nagrado razpolagati v kakršenkoli drug namen. Nagrade niso prenosljive.

Varstvo osebnih podatkov

Organizator nagradne igre vse osebne podatke, ki jih ob izvedbi nagradne igre pridobi od udeležencev, varuje v skladu s predpisi, ki urejajo varstvo osebnih podatkov. Organizator sme osebne podatke, pridobljene od udeležencev uporabljati izključno za namene, za katere so bili pridobljeni. Udeleženec nagradne igre soglaša, da mu organizator lahko pošilja obvestila v zvezi s ponudbo organizatorja. Udeleženec oziroma njegov skrbnik ali zakoniti zastopnik lahko kadarkoli prekliče svoje soglasje za uporabo osebnih podatkov, pridobljenih v nagradni igri za namene neposrednega trženja. Organizator nagradne igre si pridržuje pravico, da podelitev nagrad organizira kot javni dogodek. S sodelovanjem v nagradni igri udeleženec dovoljuje, da se njegovo ime in naslov uporabijo v avdio, foto in video materialu organizatorja nagradne igre. Izžrebanec dovoljuje organizatorju nagradne igre objavo svojih osebnih podatkov v sredstvih javnega obveščanja in na svetovnem spletu z namenom obveščanja o rezultatih žrebanja oziroma prevzema nagrade.

Objava pravil nagradne igre

Udeleženci nagradne igre z oddajo svojih podatkov prek vnosne forme na tej strani soglašajo, da so s pravili seznanjeni in se zavezujejo, da bodo ravnali v skladu s pravili nagradne igre.

Ponudnik si pridržuje pravico za posamezno nagradno igro določiti drugačna oz. dodatna pravila in pogoje nagradne igre, pri čemer bo v tem primeru ta posebna pravila javno objavil, morebitni udeleženec pa bo na jasen in nedvoumen način še pred začetkom sodelovanja v nagradni igri, seznanjen s temi pravili in pogoji.

Varnost nakupa

Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil. Ponudnik v te namene uporablja certifikat SSL, ki ga je izdala za to pooblaščena organizacija.
Avtorizacije kreditnih kartic se vršijo v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah. Podatki o karticah se ne shranjujejo na strežniku ponudnika.

Odgovornosti kupca

Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov na računu in o morebitnih napakah obvestiti prodajalca v osmih (8) dneh od prejema. Kasnejših reklamacij ne upoštevamo. Vaša kreditna kartica bo ob potrditvi vašega naročila direktno obremenjena. Znesek, ki bo bremenil vašo kartico, se lahko razlikuje od zneska navedenega na naši strani, saj je odvisen od doplačil ali pristojbin izdajatelja vaše kartice (in/ali ponudnika kartice) uveljavljenih med postopkom transakcije.

Ne nosimo odgovornosti za pristojbine, povezane s spreminjajočimi se menjalnimi tečaji in doplačil, določenih s strani vaše banke kot tudi za vse ostale dodatne pristojbine za transakcije v tuji valuti, ki vam jih zaračuna izdajatelj vaše kartice v primeru, da evro (EUR) ni valuta, v kateri vam izdajatelj vaše kreditne kartice izdaja račune.

Omejitev odgovornosti

Podjetje se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njenih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da podjetje včasih ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo podjetje kupca obvestilo spremembah in mu omogočilo odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla. Ponudnik ima možnost odstopa od pogodbe le, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitna napaka se šteje napaka v bistvenih lastnostih artikla in vse zmote, ki se po običajih v trgovini ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih ponudnik v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.

Izključitev odgovornosti

Pridržujemo si pravico onemogočiti spletno stran ali onemogočiti dostop do nje zaradi tehničnih ali drugih težav in vzdrževanja, kar pomeni tudi onemogočanje ali oviro za uporabo spletne trgovine. V primeru tehničnih težav na spletni strani si pridržujemo pravico preklicati oddana naročila, katere je tehnična napaka prizadela. V primeru preklica naročil vas bomo obvestili v najkrajšem možnem času in vas seznanili z nadaljnjimi koraki. Sami morate zagotoviti ustrezno zaščito opreme (tj. antivirusni program) pred dostopom do spletne strani.

Pritožbe in spori

Podjetje spoštuje veljavno evropsko zakonodajo o varstvu potrošnikov. Podjetje se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se v primeru težav kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@ernestinne.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Podjetje bo v petih (5) delovnih dneh potrdilo, da je pritožbo prejelo ter sporočilo kupcu, kako dolgo jo bo obravnavalo in ga obveščalo o poteku postopka.

Podjetje se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira pri potrošnikovi sprožitvi spora pred sodiščem. Zato si podjetje prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

V primeru sodnega reševanja sporov je pristojno sodišče po stalnem prebivališču potrošnika.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Potrošnik lahko vloži pobudo za reševanje spora pri izvajalcu izvensodnega reševanja potrošniških sporov le po predhodnem neuspelem poskusu reševanja spora neposredno pri ponudniku blaga ali storitev, pri čemer mora imeti potrošnik prebivališče in ponudnik sedež v Evropski uniji, Norveški, Islandiji ali Lihtenštajnu.
Platforma za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS) je na voljo potrošnikom tukaj.

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Pomoč in dodatna vprašanja

Za vsa vaša vprašanja smo vam na voljo preko e-maila info@ernestinne.si.